Кафедра ПЕЕА приймає участь в реалізації міжнародного Темпус проекту TATU.
Кафедра ПЕЕА приймає участь в реалізації міжнародного Темпус проекту TATU.
1 грудня 2013 початок TEMPUS проекту “Тренінги в технології автоматизації для України” (TATU)
Мета проекту ТАТУ: підвищити затребуваність фахівців-випускників українських ВНЗ в області автоматизації виробництв шляхом впровадження європейських стандартів освіти на практичних прикладах.
Завдання проекту:
- cприяння модернізації вищої освіти України використовуючи досвід Європейських держав;
- підвищити рівень занятості випускників університетів та навчання протягом життя за допомогою спеціальних навчальних модулів в сфері промислової автоматизації;
- підвищити розвиток партнерства з підприємствами;
- підвищити якість і релевантність вищої освіти в Україні в технічній сфері шляхом підготовки компетентних тренерів та викладачів в галузі промислової автоматизації, модернізації навчальних планів та розвитку і впровадженні в життя концепції навчання протягом життя;
- покращити освіту, модернізувати і акредитувати навчальний план з технологій автоматизації в 5 українських університетах;
- встановити 5 сертифікованих навчальних центрів TATУ в університетах-партнерах, які будуть обладнані 20 спеціальними лабораторіями з навчальними модулями (smartlabs), де буде проводитися дистанційне та стаціонарне сертифіковане навчання студентів та молодих спеціалістів відповідно до вимог галузі автоматизації в Україні;
- створення робочої платформи для дистанційного навчання та співпраці між партнерами ЄС та України у наданні дистанційних курсів та обміну матеріалами і інформацією.
Напрями діяльності за проектом:
- оцінка навчальних матеріалів, відповідно до певних потреб українського ринку;
- розробка та модифікація навчальних матеріалів відповідно до потреб українських університетів та місцевої промисловості;
- розробка мобільних лабораторій в галузі промислової автоматизації на основі мобільних лабораторій CoNeT;
- проведення навчання персоналу українських університетів та підготовка тренерів, які не є працівниками університету стосовно використання сучасних промислових технологій з автоматизації;
- створення платформи для дистанційного та віддаленого навчання як університетських викладачів, студентів, так і працівників компаній.
Очікувані результати:
- 20 мобільних лабораторій з промислової автоматизації (4 в кожному українському університеті);
- 5 сертифікованих обладнаних навчальних центра (1 в кожному українському університеті-партнері);
- якісні навчальні матеріали на англійській, українській та російській мовах, готові для використання у навчальному процесі студентів, слухачів післядипломної освіти та дистанційного навчання
- сертифіковані дистанційні курси для навчання;
- підготовлені майбутні викладачі-тренери для навчання студентів та слухачів післядипломної освіти після закінчення проекту;
- підвищений рівень зайнятості випускників університетів в галузі промислової автоматизації;
- розповсюдження результатів проекту.
Всі українські університети є провідними в галузі технологій автоматизації в абсолютно різних галузях (виробничі процеси, технології автоматизації в морському транспорті, вугільна промисловість, нафтова і газова індустріальна автоматизація, радіоелектроніки і т.д.).
Багато європейських і українських університетів партнерів по проекту є членами Міжнародної Освітньої Мережі EduNet, організованої і підтримуваної компанією Фенікс Контакт, Німеччина. EduNet нині – консорціум приблизно 70 університетів у всьому світі. Мета – обмін досвідом і знаннями в області розробки автоматизації, для гарантії високоякісної практично-орієнтованої освіти.
В даний час у зв’язку з підписанням Болонської конвенції високу актуальність має модернізація і реформування багатьох галузей вищої освіти з метою підтримки ВНЗ країн-сусідів ЄС, особливо це стосується галузі технічних предметів.
Мета поставлена для проектних заявок в програмі ТЕМПУС цього року полягає в сприянні багатосторонньому співробітництву між ВНЗ, органами влади та іншими організаціями країн-членів Європейського Союзу та країн-партнерів з метою реформи і модернізації вищої освіти.
В результаті виконання проекту має бути досягнута мета підвищення якості навчання фахівців, інженерів, студентів профілюючих спеціальностей, післядипломна освіта сучасним провідним і бездротовим мережним технологіям для управління і контролю автоматизованими процесами.